Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Επεμβάσεις Παχυσαρκίας (Γαστρικό Μανίκι)

---Σημείωση: Η παρούσα δημοσίευση θα περιέχει την προσωπική εμπειρία του αδερφού μου που αποφάσισε να προχωρήσει στην εν λόγω επέμβαση (γαστρικό μανίκι - sleeve gastrectomy) και θα ενημερώνεται τακτικά ή όποτε κρίνει αυτός κρίσιμο. Μπορείτε να τον ρωτάτε ότι θέλετε στα σχόλια και θα σας απαντάει όσο το δυνατόν πιο άμεσα.
---Θα αρχίσω με μια ανάλυση των διαθέσιμων επενβάσεων, έτσι όπως τις έμαθα τους τελευταίους μήνες μέσα από την "έρευνα αγοράς" και μετά ακολουθεί η προσωπική εμπειρία του αδερφού μου η οποία θα ενημερώνεται συχνά κατά την εξέλιξή της. Υπάρχουν 6 διαθέσιμες λύσεις για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας με επέμβαση. Συνοπτικά αυτές, είναι οι εξής:
1. Μπαλόνι: Η πιο φθηνή σχετικά μεθοδος από όλες και η πιο απλή. Σου βάζουν μια ειδική φούσκα μέσα στο στομάχι, έτσι ώστε να καταλαμβάνει χώρο και να γεμίζει το στομάχι πιο γρήγορα γύρω από αυτήν. Τα βασικά μειονεκτήματα είναι οτι υπάρχει ξένο σώμα μέσα στο στομάχι και πρέπει να αφαιρείται μετά από λίγο καιρό γιατί η παραμονή της εκεί, αναγκάζει το στομάχι να βγάζει συνεχώς γαστρικά υγρά τα οποία  καίνε το στομάχι και προκαλούν έλκος.
2. Δακτύλιος: Σχετικά φθηνή μέθοδος και απλή στην εφαρμογή. Βάζουν ένα δαχτυλίδι γύρω απο το στομάχι, το οποίο το χωρίζει σε 2 μέρη. Όταν τρως και γεμίζει το πάνω μέρος δεν μπορείς να φας άλλο και σταματάς, περιορίζοντας έτσι την κατανάλωση τροφής. Μειονεκτήματα είναι οτι θέλει συχνή παρακολούθηση απο το γιατρό για να ρυθμίζει το άνοιγμα του δακτυλίου, αναγούλες αν γίνεται κακό μάσημα των τροφών, υπάρχει ξένο σώμα στον οργανισμό το οποίο μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς στο εξωτερικό τοίχωμα του στομαχιού και όταν αργότερα αφαιρεθεί ο ασθενής μπορεί να ξανατρώει τις ποσότητες που έτρωγε πριν.
3. Μανίκι: Μέτριου κόστους επέμβαση με μέτριας δυσκολίας εφαρμογή. Αφαιρείται μεγάλο μέρος του στομαχιού και ειδικά το μέρος που παράγει την ορμόνη για την όρεξη και έτσι μειώνεται και ο όγκος του. Πλεονεκτήματα της μεθόδου έναντι των άλλων, είναι οτι δεν υπάρχει ξένο σώμα στον οργανισμό, απορροφούνται οι βιταμίνες κανονικά, δεν θέλει παρακολούθηση από το γιατρό μετά. Μειονεκτήματα είναι η μεγαλύτερη παραμονή στο νοσοκομείο, πιο περίπλοκη (άρα και πιο επικίνδυνη) επέμβαση, σε βάθος χρόνου ίσως παρατηρηθεί έλλειψη κάποιων βιταμινών.
4. Γαστρικό Μπαϊπάς: Ακριβή επέμβαση και δύσκολη. Σου κόβουν το λεπτό έντερο στη μέση και ενώνεται στον ισοφάγο παράλληλα με το στομάχι, έτσι ώστε οι περισσότερες τροφές να πηγαίνουν κατευθείαν στο έντερο και όχι στο στομάχι. Το μόνο πλεονέκτημα είναι η γρηγορότερη απώλεια βάρους. Βασικά μειονεκτήματα είναι η μεγάλη δυσκολία της επέμβασης και ότι πρέπει να παίρνεις συμπληρώματα βιταμινών για μια ζωή.
5. Γαστρική Πτύχωση: Μέτριου κόστους επέμβαση με μέτρια δυσκολία, που τείνει να καταργηθεί λόγω ανεπάρκειας. Σου διπλώνουν ένα τμήμα του στομαχιού προς τα μέσα και το ράβουν εκεί, έτσι ώστε να μειώνεται ο όγκος που χωράει το στομάχι χωρίς να αφαιρεθεί τμήμα του. Βασικό μειονέκτημα: σε λίγο καιρό το στομάχι επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση.
6. Χολοπαγκρεατικό Μπαϊπάς: Ακριβή επέμβαση και επικίνδυνη, που δεν γίνεται αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος υγείας. Σου παρακάμπτουν τη χολή και το πάγκρεας, έτσι ώστε να μην μπορούν να απορροφήσουν τις θερμίδες που λαμβάνεις. Δεν θα ασχοληθώ καν με τα μειονεκτήματα.
---Ήμουν 155 κιλά. Έτσι, από τις 2 πιο "συνετές" μεθόδους (δαχτυλίδι και μανίκι) κατέληξα στο να κάνω το μανίκι. Εδώ να σημειώσω οτι μιλάμε για "λαπαροσκοπική επέμβαση" και όχι για χειρουργείο, και αυτό είναι ΠΟΛΥ βασικό για τον ασθενή. Το κόστος υπολογίζεται σήμερα στις 7000€-8000€ σε ιδιωτική κλινική για ασθενή χωρίς ασφάλεια. Υπάρχει και το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίο που τις κάνει με πολύ μικρό κόστος (κάτω απο 1000€), αλλά εκεί απ'ότι πληροφορήθηκα την επέμβαση την κάνουν μαθητευόμενοι και ο γιατρός επιβλέπει, και εκεί σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορούν λόγω απειρίας να το κάνουν λαπαροσκοπικά, προχωράνε με τη μέθοδο του κανονικού χειρουργείου. Επίσης εκεί υπάρχει και λίστα αναμονής.
---Μίλησα λοιπόν με το γιατρό και μετά από 2-3 εβδομάδες κανονίσαμε να γίνει η επέμβαση. Χρειάστηκε να βρω διαθέσιμες 2 φιάλες αίμα για κάθε περίπτωση, ταυτότητα, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ. Για τον προεγχειριτικό έλεγχο μου έκαναν εξέταση αίματος, ακτινογραφία θώρακος και καρδιογράφημα, όλα καλά. Έμεινα από το απόγευμα της προηγούμενης στην κλινική, στην οποία μου έκαναν μια αντιτοξική ένεση για τη νάρκωση της επόμενης ημέρας, μου έδωσαν λίγο καθαρτικό σε ποτηράκι για να καθαρίσει το έντερο, μια αντιπηκτική ένεση για να αποφευχθούν οι θρομβώσεις στα πόδια μετά το χειρουργείο (+1 κάθε μέρα μέχρι το εξιτήριο), πέρασε κάποιος και με ξύρισε από το στήθος μέχρι και τα γεννητικά όργανα.
---Την μέρα της επέμβασης δεν πρέπει να πιεις ούτε νερό από τις 6 το πρωί και μετά. Ήρθαν και με ντύσανε με ρόμπα χειρουργείου και αντιθρομβωτικές κάλτσες. Στις 11.30 με πήρανε. Στο χειρουργείο μου έκαναν την αναισθητική ένεση και σε 3-5 λεπτά τα μάτια μου κλείσανε. Όταν τα άνοιξα, θυμάμαι να προσπαθώ να συγκεντρωθώ αλλά ήταν αδύνατον για πολύ ώρα, μέχρι και την ώρα που με πήγανε στο θάλαμο στο οποίο αισθανόμουν υπερβολική δίψα/ξηροστομία, αλλά δεν επιτρεπόταν να πιω καθόλου νερό παρά μόνο να μου βρέξουν λίγο τα χείλη. Κανονικά η εγχείρηση θα διαρκούσε 90-120 λεπτά, αλλά λόγω του ότι ο γιατρός όταν πήγε να κόψει το στομάχι, είδε πως ο οργανισμός μου είχε δυσανάλογο με τα κιλά μου λίπος εξωτερικά του στομαχιού (ήταν λίπος που κανονικά έχουν τα άτομα 250 κιλών!), διέρκεσε το διπλάσιο χρόνο. Μετά, ύπνος μέχρι την επομένη.
---Ξύπνημα στο κρεβάτι διασωληνωμένος με: ορό, καθετήρα, μάσκα οξυγόνου, παροχέτευση (για τα υγρά της εσωτερικής πληγής) και ένα σωλήνα που κατέβαινε από τη μύτη στο στομάχι με υγρό για την επούλωση που μου έκοβε την αναπνοή στον ισοφάγο. Ζαλισμένος από τα παυσίπονα και διψασμένος χωρίς να κάνει να πιω νερό. Αργότερα ήρθανε να μου βγάλουν τον καθετήρα, πολύ λίγος πόνος αλλά μια απαίσια αίσθηση. Με σηκώσανε να περπατήσω μερικά βήματα και ξέρασα 2-3 φορές μέχρι να βγάλω το μαυροπράσινο υγρό που μου είχαν βάλει στο στομάχι κατά την επέμβαση. Μετά κάθησα σε καρέκλα γιατί ήδη είχαν μουδιάσει οι μυες των γλουτών μου απο τις τόσες ώρες ξάπλωμα ανάσκελα. Ζάλη όλη μέρα απο τα παυσίπονα, καθόλου πόνος και πολύ δίψα. Στις 20.00 πάλι ύπνος, μόνο ανάσκελα αναγκαστικά λόγω διασωλήνωσης.
---3η μέρα. Λιγότερο ζαλισμένος απο τα παυσίπονα, οι μύες των γλουτών μου εντελώς μουδιασμένοι, δίψα και αποφασισμένος να πατήσω πόδι στο γιατρό να μου βγάλει το σωληνάκι από τη μύτη! Μου είπε οτι θα το βγάλουμε το βράδυ ή την επομένη και του είπα να το βγάλουμε το βράδυ για να μπορέσω να κοιμηθώ ευκολότερα. Αποφασίσαμε να μείνω 2 μέρες επιπλέον στην κλινική, λόγω της επιπλοκής με το λίπος που συναντήσαμε, για να είμαστε σίγουροι. Καθόλου πείνα μέχρι στιγμής, παρά το ότι δεν έφαγα τίποτα για 3 ημέρες. Το βράδυ βγήκε το σωληνάκι της μύτης με μια άκρως απαίσια αίσθηση, αλλά τουλάχιστον ένοιωθα πλέον πιο ελεύθερος.
---4η μέρα. Σχεδόν καθόλου ζάλη από τα παυσίπονα, πολύ δίψα (υπομονή, τελευταία μέρα σήμερα χωρίς νερό). Προληπτική ακτινογραφική εξέταση του στομαχιού με ένα αηδιαστικό διάφανο παχύρεστο υγρό που πίνεις, όλα καλά. Η διάροια συνεχίζεται ήδη απο την προηγούμενη μέρα, βγάζοντας μόνο μαυροκίτρινα υγρά υπολλείματα της επέμβασης. Βαρετά περνάνε οι ώρες στην κλινική...
---5η μέρα. Σήμερα μπορώ να πιω νερό αλλά ακόμα όχι να φάω. Το καλό είναι πως η πείνα δεν έχει εμφανιστεί ακόμα. Το στομάχι γεμίζει εύκολα με μισό ποτήρι νερό, αλλά δεν θέλουμε έτσι κι αλλιώς να προσπαθήσουμε να το φτάσουμε στα όριά του, για να μη φύγει κανένα ράμα. Αργά το απόγευμα, μου φέρανε και λίγο ζωμό κρέατος για να αρχίσει το στομάχι να προσαρμόζεται. Βαρεμάρα, βαρεμάρα...
---6η μέρα. Σήμερα μπορώ να φάω ελαφρύ μαλακό φαγητό (όπως γιαούρτι και φιδέ), αλλά και αυτό με πολύ καλό μάσημα. Θα μου βγάλουν και τον ορό σήμερα, οπότε θα μείνω μόνο με την παροχέτευση που είναι πολύ πιο εύκολη στη μετακίνηση, τουαλέτα, κτλ. Μου φέρανε και γλυκειά κρεμούλα για βραδυνό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να τη φάω ολόκληρη. Τελευταία διανυκτέρευση, αύριο ΒΓΑΙΝΩ!!!
---7η μέρα. Βγάλσιμο και του τελευταίου σωληνακίου, χωρίς πόνο και λιγότερο κακή αίσθηση από τα προηγούμενα. Εξιτήριο. Εξοργισμός για το παραπάνω κόστος της κλινικής λόγω των επιπλοκών στην εγχείρηση, αλλά το ποσό απέχει λίγο έξω από τα όρια του αρχικού προϋπολογισμού. Επιστροφή στο σπίτι, ζύγισμα και το αποτέλεσμα δείχνει οτι ήδη μέσα στην κλινική έχασα τουλάχιστον 7 κιλά. Είναι σαν να έλλειψα 3-4 μήνες από το σπίτι και τα μάτια μου δεινοπάθησαν μέχρι να ξανασυνηθίσουν την οθόνη του υπολογιστή! Ξεκούραση.
---9η μέρα. Χάπι για το στομάχι κάθε πρωί και 3 φορές τη μέρα παυσίπονο Panadol αναβράζων προληπτικά (ποτέ δεν ένιωσα τον παραμικρό πόνο μέχρι τώρα). Ζύγισμα και 3,5 κιλά πιο κάτω. Θα σταματήσω να ζυγίζομαι για λίγο καιρό, γιατί δεν έχω σκοπό να γίνω ψυχολογικά άρρωστος με το ζύγισμα. Τελευταία μέρα που τρώω κυρίως υγρά και απο αύριο αρχίζω τις αλεσμένες τροφές με πρωτεΐνες.
---11η μέρα. Κόψιμο των παυσίπονων. Τρώω πολύ μικρές ποσότητες και πολύ αργά. Το φαγητό μου κυρίως αλεσμένο ψάρι ή κοτόπουλο, με αλεσμένα λαχανικά ή πατάτα, γιαούρτι με/ή αλεσμένα φρούτα που δεν είναι όξινα.
---12η μέρα. Συνέχιση της παραπάνω διατροφής με λίγο περπάτημα μέσα στο σπίτι. Από αύριο θα μπορώ να πηγαίνω έξω για λίγο περπάτημα, για να αρχίσουν να δυναμώνουν οι μύες. Δεν αισθάνομαι καθόλου πεσμένος σωματικά ή ενεργειακά. Σε 5 εβδομάδες από τώρ ατο στομάχι θα έχει επανέλθει στην αρχική του δύναμη να χωνέψει οποιεσδήποτε μασημένες τροφές. Δεν έχω πεινάσει μέχρι τώρα, αλλά μου λείπουν οι γεύσεις των διάφορων φαγητών στο στόμα μου! Υπομονή...
---15η μέρα. Επίσκεψη στον γιατρό για να αφαιρεθούν τα τελευταία ράματα και για έναν γενικό έλεγχο. Όλα καλά.
---19η μέρα (1 Μαρτίου 2014). Ζυγισμα: 141 κιλά. Αποφάσισα απο σήμερα να ζυγίζομαι κάθε 2 εβδομάδες. Έβγαλα σήμερα και τις τελευταίες γάζες πάνω απο τα αφαιρεμένα ράματα. Ο γιατρός είπε οτι αρχικά θα φαίνονται λίγο, αλλα η τελική μορφή των ουλών θα φανεί σε 1 χρόνο. Συνεχίζω διατροφή με πολτοποιημένα και καλά μασημένα κοτόπουλο (μιας και μισώ το ψάρι), ζυμαρικά, γιαούρτι, μήλο, μπανάνα, φυσικό χυμό πορτοκάλι. Από την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω να αρχίσω και το μαλακό κόκκινο κρέας (κιμά).
---15 Μαρτίου 2014: Ζύγισμα: 138 κιλά. Ακόμα 1 εβδομάδα για να μπορώ να τρώω τα πάντα. Αυτή την  εβδομάδα πρόσθεσα στην διατροφή μου όσπρια και κόκκινο κρέας. Πάντα καλά μασημένα, αν και 2-3 φορές έφαγα γρήγορα και έπρεπε να καταφύγω σε "μερικό ξέρασμα". Πριν δεν είχα πρόβλημα στο να ξεράσω (ξερνάω πολύ εύκολα), αλλά τώρα έχει γίνει ακόμα πιο εύκολη διαδικασία. Επίσης είχα μια πληροφορία που δεν έχω διασταυρώσει ακόμα, οτι μετά την επέμβαση σταμάτησα να ροχαλίζω (πρέπει να το ψάξω περισσότερο το θέμα για εγκυκλοπαιδικούς λόγους).
---1 Απριλίου 2014: Ζύγισμα 135,2 κιλά. Απ'ότι φαίνεται χάνω σταθερά 2μιση με 3 κιλά κάθε 15 ημέρες. Αν βάλω και άσκηση στο καθημέρινο μου πρόγραμμα φυσικά θα κατεβαίνουν ακόμα πιο γρήγορα, αλλά για την ώρα δεν κάνω κάτι τέτοιο. Επίσης παρατήρησα οτι μου εμφανίζονται κάποιες ζαλάδες μετά από χειρονακτική εργασία περίπου 90 λεπτών, είναι όμως φυσιολογικό γιατί ο οργανισμός δεν έχει συνέλθει πλήρως από το σοκ της επέμβασης.
---15 Απριλίου 2014: Ζύγισμα 132,5 κιλά. Δεν έχω κάτι νέο να αναφέρω.
---1 Μαιου 2014: Ζύγισμα 131,6 κιλά. Δεν ξέρω τί πήγε στραβά αυτή την περίοδο, αλλά δεν έχασα τον αναμενόμενο αριθμό κιλών. Αναμένω το επόμενο ζύγισμα.
---15 Μαιου 2014: Ζύγισμα 128,9 κιλά. Αυτή τη περίοδο άρχισα να κάνω λίγο περπάτημα, 3-4 φορές από 20-50 λεπτά. Ήθελα να κάνω περισσότερο αλλά άρχισε να μου πονάει το γόνατό μου και έπρεπε αναγκαστικά να το ξεκουράσω για μερικές μέρες.
---1 Ιουνίου 2014: Ζύγισμα 128,9 κιλά. Στα ίδια με την προηγούμενη φορά. Δεν έφαγα τίποτα το περίεργο και ήμουν σχετικά δραστήριος. Λέτε να αρχίζει να τα παίζει η ζυγαριά μου; Δεν θέλω να αρχίσω αν ζυγίζομαι σε άλλη γιατί έχουν διαφορές στις μετρήσεις.
---15 Ιουνίου 2014: Ζύγισμα 126,3 κιλά.
---1 Ιουλίου 2014: Ζύγισμα 124,2 κιλά.
---15 Ιουλίου 2014: Ζύγισμα 122,9 κιλά.
---1 Αυγούστου 2014: Ζύγισμα  122,9 κιλά.
---15 Αυγούσοτυ 2014: Ζύγισμα 121,7 κιλά. Συνεχίζουμε κανονικά.
---1 Σεπτεμβρίου 2014: Ζύγισμα 119,3 κιλά. Σπάσαμε το φράγμα των 120!
---15 Σεπτεμβρίου 2014: Ζύγισμα 118,8 κιλά.
---1 Οκτωβρίου 2014: Ζύγισμα 118,1 κιλά. Πέρασα τις περισσότερες μέρες μέσα στο σπίτι, χωρίς ιδιαίτερη ενεργητικότητα.
---1 Νοεμβρίου 2014: Ζύγισμα 117,1 κιλά.
---15 Νοεμβρίου 2014: Ζύγισμα 116,1 κιλά.
---1 Δεκεμβρίου 2014: Ζύγισμα 115 κιλά.
---15 Δεκεμβρίου 2014: Ζύγισμα 113,7 κιλά
---1 Ιανουαρίου 2015: Ζύγισμα 112,6 κιλά. Άρχισε καλά η χρονιά με... χάσιμο.
---1 Φεβρουαρίου 2015: Ζύγισμα 112,4 κιλά.
---15  Φεβρουαρίου 2015: Ζύγισμα 111,1 κιλά. Σήμερα κλείνω 1 χρόνο από την επέμβαση και έχω χάσει 44 κιλά.
---1 Μαρτίου 2015: Ζύγισμα 110,8 κιλά.
---15 Μαρτίου 2015: Ζύγισμα 110,1 κιλά.
---1 Απριλίου 2015: Ζύγισμα 109 κιλά. Σπάσαμε και το "φράγμα" των 110.
---15 Απριλίου 2015: Ζύγισμα 106,5 κιλά. Προέκυψαν κάποιες χειρονακτικές εργασίες το τελευταίο 15θημερο, περιπου 2 φορές την εβδομάδα.
---15 Μαιου  2015: Ζύγισμα 106 κιλά.
---1 Ιουνίου 2015: Ζύγισμα 105,7 κιλά.
---1 Ιουλίου 2015: Ζύγισμα 103,7 κιλά.
---15 Ιουλίου 2015: Ζύγισμα 103,4 κιλά.
---1 Αυγούστου 2015: Ζύγισμα 102,8 κιλά.
---15 Αυγούστου 2015: Ζύγισμα 102 κιλά. Πολύ μου φαίνεται 800 γρ, αλλά θα δουμε στο επομενο.
---1 Σεπτεμβρίου 2015: Ζύγισμα 102,4 κιλά. Οι ανησυχίες μου επιβεβαιώθηκαν.
---15 Σεπτεμβρίου 2015: Ζύγισμα 101,0 κιλά.
---1 Οκτωβρίου 2015: Ζύγισμα 100,3 κιλά.
---1 Νοεμβρίου 2015: Ζύγισμα 100,9 κιλά.
---1 Μαιου 2016: Ζύγισμα 96 κιλά. Επιτέλους έπεσα κάτω απο τα 100. Αναγκάστηκα να κόψω το βραδυνό τσιμπολόγημα για να ξεκολλήσω από τα 100+ που ήμουν εδώ και κάποιους μήνες.
---1 Ιουνίου 2016: Ζύγισμα 94,2 κιλά. Όπως είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου, άρχισα και λίγη γυμναστική μόλις έπεσα κάτω από τα 100 κιλά. Όχι πολλά πράγματα και κυρίως για τόνωση του σώματος από τη μέση και πάνω. Συνολικά περίπου 20 λεπτά την μέρα (με διαλείμματα 2-3 ωρών) ενδιάμεσα, ασκήσεις με βαράκια για χέρια/πλάτη/στήθος, λίγες κάμψεις (συνολικά 20-30) και λιγους κοιλιακούς (περιπου 40-50).
---15 Ιουνίου 2016: Ζύγισμα 93,3 κιλά.
---1 Ιουλίου 2016: Ζύγισμα 92,9 κιλά.
---15 Ιουλίου 2016: Ζυγισμα 94 κιλά. Το ριξαμε λίγο έξω αυτό το 15μερο...
---1 Αυγούστου 2016: Ζυγισμα 92 κιλά. Δεν νομιζω οτι εδειξε σωστά η ζυγαριά, αλλά τόσο εδειξε.
---15 Νοεμβρίου 2016: Ζυγισμα 92,7 κιλά.
---1 Δεκεμβρίου 2016: Ζύγισμα 92,6 κιλά.
---15 Δεκεμβρίου 2016: Ζύγισμα 93.3 κιλά. Το τελευταίο ζύγισμα του 2016.
---15 Ιανουαρίου 2017: Ζύγισμα 93.3 κιλά. Παραμένω σταθερός.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παπαράνω θέμα θα ενημερώνεται όποτε κρίνεται απαραίτητο.

106 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που βρήκα την συγκεκριμένη ανάρτηση. Μπράβο για την απόφαση και για τα αποτελέσματα. Ενδιαφέρομαι κι εγώ να κάνω την ίδια επέμβαση και δεν ξέρω την όλη διαδικασία. Έχω ασφάλεια ΙΚΑ.
    Μπορείς να περιγράψεις πως ακριβώς άρχισες μέχρι να καταλήξεις στο χειρουργείο;

    Ευχαριστώ.
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, γεια σου.
      Η διαδικασία συνήθως ξεκινάει βρίσκοντας έναν γιατρό που κάνει τις συγκεκριμένες επεμβάσεις και συζητώντας μαζί του το πώς ακριβώς μπορεί να σε αναλάβει.

      Διαγραφή
  2. εκανα το ίδιο χειρουργίο στισ 4/7. Είμουν 150 κ πριν την επέμβαση, τώρα 2 μήνες μετά είμαι 132. Ευχομαι στον αδερφό σου καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους εμας που εχουμε προβεί σε μια τέτοια διαδικασία. Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά και να πετύχεις το στόχο σου!

      Διαγραφή
  3. θα ηθελα την γνωμη σας .σκεφτομαι και εγω να κανω μανικι απλα καποια δικα μου ατομα διπλα μου εκαναν δαχτυλιδι και ειμαι σε διλλημα μεγαλο ..δεν ξερω γιατι νιωθω πιο σιγουρο το μανικι.εσεις πως πηρατε την αποφαση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Θέλεις να μου στείλεις email στο: mac13god@yahoo.com
      για να μιλήσουμε ιδιαιτέρως;

      Διαγραφή
    2. prin 5 xronia eixa kanei gastriko maniki ..den emeina eyxaristimeni apo tin epemvasi..den xathikan ta kila pou ithela..kai meta apo 5 xronia to stomaxi epanilthe opos itan ..

      Διαγραφή
    3. Λυπάμαι που δεν έχασες τα κιλά που είχες βάλει στόχο, αλλά δεν ξέρω και τί είδους ενημέρωση είχες απο τον γιατρό σου.
      1. Υποτίθεται οτι η διαδικασία του χασίματος κιλών χωρίς καταχρήσεις, κρατάει 2 χρόνια εγγυημένα. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι σου να συνεχίσεις να χάνεις (αφού έχεις συνηθίσει πλέον στη μειωμένη πρόσληψη τροφής).
      2. Το στομάχι σου απο την ημέρα της επέμβασης και μετά αρχίζει σιγά σιγά να μεγαλώνει μέχρι να φτάσει στο φυσιολογικό του μέγεθος, αλλά αν εσύ σε κάθε γεύμα σου τρως μέχρι να μη μπορεί να χωρέσει άλλο, τότε μπορεί και μόλις μέσα στον 1ο χρόνο να ξαναφτάσει στο μέγεθος που ήταν πριν, ανάλογα πόσο το "ζορίζεις".

      Είμαι στους 10 μήνες από την επέμβαση και έχω χάσει 41,3 κιλά, χωρίς άσκηση, χωρίς κάποια διατροφή και με καθιστική ζωή. Τρώω από όλα αυτά που έτρωγα και πριν, αλλά από λίγο. Το ψωμί σχεδόν το έχω κόψει, γιατί προτιμάω τον λίγο χώρο του στομαχιού μου να τον γεμίζω με φαγητό παρά με ψωμί. Δεν είναι κάποιο "μαγικό" το μανίκι... αλλά είναι η καλύτερη μέθοδος βοήθειας που μπορείς να έχεις στο χάσιμο των περιττών κιλών.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα... Έχω παρει την έγκριση από το ΙΚΑ και τώρα περιμένω να κλείσω ραντεβού με τον γιατρό για την ημέρα του χειρουργείου. Μου έχουν πει ότι το ΙΚΑ καλυβει όλο το ποσό αλλά έχω ένα φόβο ότι δεν είναι έτσι. Το χειρουργείο θα γίνει στο Ιπποκράτειο... Όντως το ΙΚΑ καλυβει όλο το ποσό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω κάνει την επέμβαση μέσω ΙΚΑ, αλλά απο άτομα που έχω μιλήσει μου έχουνε πει οτι το ΙΚΑ ΔΕΝ καλύπτει όλο το ποσό (το λέω αυτό με κάθε επιφύλαξη). Νομίζω μέσω ΙΚΑ σου βγαίνει γύρω στα 1000-1300 € φθηνότερα, αλλά κάνεις και κάποιες εξετάσεις που τις πληρώνεις μόνος σου, συν το ότι μπαίνεις σε λίστες αναμονής κτλ. Ειναι πολύ πιο δύσκολη η διαδικασία μέσω ΙΚΑ. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις τον γιατρό σου αν ξέρει ή στο ΙΚΑ τί καλύπτει και τί όχι, γιατί εγώ περα απο αυτό που σου είπα, δεν έχω ασχοληθεί με συγκεκριμένο το θέμα. Καλή επιτυχία, και οτι θελεις εδώ ειμαστε πάλι.

      Διαγραφή
  5. Γειά σας. Έχω ακούσει για μια πολύ καλη κλινική στο Ριο στην Πάτρα Παναγία η βοήθεια. Τα καλύπτει όλα το ταμειο και η φίλη μου που πήγε ειναι πολύ ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Απ'όσο ξέρω, σε οποιαδήποτε κλινική και να πας μπορεί να σου καλύψει το ταμείο ένα μέρος του κόστους, αλλά όχι όλο.
      Αυτό που λες εσύ στο Ριο δεν ειναι κλινική, αλλά Νοσοκομείο. Συγκεκριμένα είναι το Πανεπιστημιακο Νοσοκομείο Παναγία που εκεί όποιος και να πάει του την κανουν δωρεάν την επέμβαση. Απ'όσο ξέρω εκεί την κανουν οι εκπαιδευόμενοι την επέμβαση και ο γιατρός απλά τους επιβλέπει. Αυτό δεν ειναι απαραιτήτως κάτι κακό, αλλά με την πρώτη δυσκολία σου κάνουν κανονική τομή και δεν συνεχίζουν με την λαπαροσκοπική μέθοδο. Αυτό εχει ως συνέπεια τον μεγάλο χρόνο ανάρωσης και τον περιττό πόνο μετά την επέμβαση. Είναι καλή λύση για κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να παει αλλού, αλλά και θα ταλαιπωρηθεί και θα πρέπει να εμπιστευτεί τους εκπαιδευόμενους να του κάνουν την επέμβαση. Εγώ το απέκλεισα κατευθείαν μόλις το άκουσα αυτό, γιατί πρόκειται για επέμβαση στο στομάχι μας και όχι σε κάποιο εξωτερικό σημείο που μπορείς να το παρακολουθείς καθημερινά σε περίπτωση που κατι δεν παει καλά. Όποιος νομίζει οτι θέλει το ριψοκινδυνεύσει, μπορεί άνετα να πάει εκεί να κάνει την επέμβαση. Οι περισσότεροι που πηγαίνουν εκεί, δεν τα γνωρίζουν αυτά πριν την επέμβαση.

      Διαγραφή
  6. Έχω ακούσει ότι χάνεις πολλά μαλλιά με την επέμβαση. Εσείς το πάθατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία. Σε εμένα δεν συνέβη τίποτα τέτοιο και ούτε έχω ακούσει κάτι σχετικό για το γαστρικό μανίκι. Φαντάζομαι οτι το χάσιμο μαλλιών που αναφέρεις μπορεί να συμβεί στο γαστρικό by-pass, επειδή εκεί είναι που ο οργανισμός υποφέρει από πιθανή αβιταμίνωση. Και πάλι πιστεύω (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι αν παίρνεις τις βιταμίνες που πρέπει δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν ήταν έτσι, μόνο οι καραφλοί θα την κάνανε! :)

      Διαγραφή
  7. καλησπέρα,το 2005 0 γυιός μου έκανε γαστρικό μανίκι.μανίκι. Ηταν 160 κιλά(είχε υπάρξει μέχρι 205 κιλά).Μετά την επέμβαση έφθασε μέχρι τα 90 κιλά. Σταδιακά όμως με το πέρασμα του χρόνου,έχει φθάσει ξανά τα 127κιλά. Πιστεύω πως θα ήταν καλά να μπορούσε να έχει ψυχολογική υποστήριξη μετά την επέμβαση,αφού η παχυσαρκία είναι αποτέλεσμα και κακής ψυχολογικής διάθεσης!Μένουμε όμως σε νησί και αυτό δεν είναι εύκολο. Με τα μαλλιά δεν είχαμε πρόβλημα,ούτε και κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας,εκτός από το πρώτο βράδυ της επέμβασης,που έπαθε σοκ επειδή ένα ράμμα από την ανησυχία του έσπασε και αιμορράγησε με αποτέλεσμα να περάσουμε μια πολλή δύσκολη βραδιά . Χρειάστηκαν 3 φιάλες αίμα. Μετά όμως όλα πήγαν πολύ καλά.
    Την επέμβαση την έκανε σε Ιδιωτική Κλινική,το ταμείο του (ΤΕΒΕ) πλήρωσε όλα τα έξοδα εκτός από την αμοιβή του γιατρού,ή οποία αν θυμάμαι καλά ήταν
    1200,00 €.
    Τώρα μετά από 10 χρόνια σκέπτομαι και εγώ να κάνω κάτι επειδή είμαι 117 κιλά με ύψος 1,57μ. Είμαι 57 ετών έχω από τα 30 μου χρόνια αυξημένη αρτηριακή πίεση,είμαι σε προ διαβητικό στάδιο και έχουν αρχίσει να εμφανίζονται οστεοαρθρίτιδα και άλλα προβλήματα που οφείλονται στην παχυσαρκία.
    Καθώς οικονομικά δεν είμαστε σε καλή κατάσταση,σκέφτομαι σαν λύση το Ιπποκράτειο ή το Πανεπιστ.του Ρίο.Θα ήθελα σας παρακαλώ να μάθω αν κάποιος έχει ακούσει κάποιο σχόλιο για το τμήμα του Ιπποκρατείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα φίλε μου. Αυτό που έτυχε στο γιο σου πιστεύω οτι ειναι ένα αρκετά σπάνιο και ατυχές περιστατικό. Για το Ιπποκράτειο δεν έχω ακούσει κάτι, αλλά για το Ρίο έχω ακούσει οτι τις επεμβάσεις τι κάνουν οι εκπαιδευόμενοι και οι καθηγητές/γιατροί απλά επιβλέπουν. Επίσης οτι αρχικά λένε οτι θα την κάνουν λαπαροσκοπικά την επέμβαση, αλλά με την πρώτη δυσκολία σε "ανοιγουν" κανονικά με νυστέρι και αυτό αυξάνει κατα πολύ την περίοδο ανάρρωσης μετά την επέμβαση και φυσικά υπάρχει και ο ανάλογος πόνος απο τα περισσότερα ράμματα. Αυτά είναι που έχω ακούσει και γνωρίζω και άτομο που του το έκαναν αυτό εκεί. Καλη δύναμη για την σωστή επιλογή σου να προσωρήσεις με την επέμβαση. Εγώ μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα , σήμερα κλείνω ένα μήνα από την επέμβαση , όλα πάνε μια χαρά , έχω χάσει περίπου 17 κιλά , αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχει βελτιωθεί απίστευτα η ποιότητα ύπνου και σχεδόν εξαφανίσθηκαν πόνοι που είχα στα γόνατα και τον αχίλλειο τένοντα. Ευχαριστώ δημόσια τον Mac-13 για την ηθική συμπαράσταση και την αναλυτική πληροφόρηση ,με βοήθησε πολύ στο να πάρω την απόφαση και να κάνω την επέμβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε Σάββα! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και όπως σου είπα, όποτε μπορείς να μου στέλνεις νεα σου στο email. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  10. Καλησπερα
    Περιμενω απο μερα σε μερα την εγκριση απο το ΙΚΑ για να μπω χειρουργειο, εχω διαβασει πολλα σε Ελλαδα και εξωτερικο αλλα και εχω μιλησει και με γνωστους μου που καναν παρομοιες περιοριστικες μεθοδους. Η μονη ερωτηση που με κανει να ρωταω και να ξαναρωταω ειναι: υπαρχει πονος; και αν ναι απο ποια μερα μεχρι ποια; Διοτι αλλοι λενε οτι δεν πονεσαν καθολου και αλλοι οτι 40 μερες μετα την επεμβαση αισθανονται ακομα ενοχλησεις

    Ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Όσο αφορά το γαστρικο μανίκι και την περίπτωσή μου που έγινε η επέμβαση λαπαροσκοπικά, μπορώ να πω οτι ο μόνος πόνος (ελάχιστος) ήταν τα 7 ράματα που μου έκαναν στο στέρνο. Κατά τα άλλα δεν υπήρχε καθόλου πόνος, αφού κι εγώ δεν το πίστευα. Φυσικά σου χορηγούνται παυσίπονα μετά την επέμβαση και μέχρι να βγάλεις τα ράματα. Ενοχλήσεις σίγουρα υπάρχουν, μέχρι να θρέψουν τα εσωτερικά ράματα του στομαχιού (μπορεί και 2 μήνες μετά), αλλά αυτές δεν χαρακτηρίζονται "πόνος". Νιώθεις λίγο σαν να σε "τραβάει" εσωτερικά το στομάχι όταν ξαπλώνεις μπρούμητα ή στο πλάι. Επίσης όποτε τρως κάτι, πολλές φορές νιώθεις το στομάχι σου να κινείται, ίσως να γουργουρίζει κτλ μεχρι να επανέλθει στους φυσιολογικούς του ρυθμούς. Όλα αυτά φεύγουν τελείως μετά από 4-5 μήνες. Μη σε απασχολεί ο πόνος. Πάρε την απόφαση και μετά ακόμη και πόνος να υπάρχει, θα τον αντιμετωπίσεις. Οι περιπτώσεις που λένε για πόνο, φαντάζομαι πως δεν θα έκαναν λαπαροσκοπικά την επέμβαση ή ο γιατρός τους ίσως να μην τους έδωσε τα απαραίτητα παυσίπονα μετά. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και ό,τι χρειαστείς θα είμαι εδώ για να με ρωτήσεις.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ !!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, όσον αφορά το θέμα πόνος προσωπικά τον αισθάνθηκα ελάχιστα ( έκανα επέμβαση 16/3/2015 ) και αυτό τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες , όταν έκανα κάποια απότομη κίνηση στον καναπέ ή όταν ξάπλωνα, ένοιωθα να τραβάνε τα ράμματα και περισσότερο από την οπή που ήταν ο σωλήνας παροχέτευσης.
    Περισσότερο έχεις την αίσθηση φαγούρας παρά πόνου , ειλικρινά αν το συγκρίνω με το πόνο που είχα σε μια απονεύρωση δοντιού , θα έκανα ευχαρίστως ξανά την επέμβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός ο Σάββας! Η φαγούρα νομίζω οτι υπάρχει επειδή γίνανε τα (εξωτερικά) ράμματα και όχι λόγω της επέμβασης. Την ξεχάσει να την αναφέρω, αλλά δεν είναι και τόσο ενοχλητική...

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα σκέφτομαι κι εγώ να κάνω επέμβαση είμαι 125 κιλά έχω προσπαθήση πόλης φορές να τα χάσω αλλά το περισότερο που χάνω είναι 14 κιλά απογοητεύομαι κουράζομαι και σταματάω φοβαμαι τα χειρουργεια και γενικοτερα γιατρους διοτι λίγα δεν έχουν ακούση τα αυτιά μας ποια επέμβαση θα προτίνατε λιγότερο επώδυνη και αποτελεζματική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Λογικό αυτό που λες με τις προσπάθειες, γαιτί δεν είναι 5-10 κιλά να πεις οτι θα τα χάσεις έτσι. Όποια επέμβαση και να κάνεις έχει και το ανάλογο ρίσκο. Δεν υπάρχει κάτι "μαγικό" που θα σε κάνει να χάσεις τα κιλά που θέλεις χωρίς να σε αγγίξει κανένας.
      Χωρίς να είμαι ειδικός, το γαστρικό μανίκι πιστεύω οτι είναι η καλύτερη λύση, επειδή εκτός των άλλων περιορίζει σημαντικά την όρεξη αργότερα, ενώ οι υπόλοιπες μέθοδοι όχι. Επισης αν δεν γουστάρεις του γιατρούς, το γαστρικο μανικι ειναι μια επέμβαση που δεν χρειάζεται ιατρική παρακολούθηση μετά και από "βαρύτητα" επέμβασης είναι κάπου στη μέση από τις μεθόδους που έχουν βγει μέχρι τώρα. Καλή επιτυχία στην επιλογή σου.

      Διαγραφή
  13. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει το γαστρικό μανίκι εντελώς δωρεάν με έγκριση από το ΙΚΑ σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας; Τι ισχύει για το Ιπποκράτειο; Στον Ευαγγελισμό ο γιατρός ζήτησε 2000 ευρώ με έγκριση του ΙΚΑ!!!!! Έλεος...Ουσιαστικά είναι σαν να σου ζητάνε φακελάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προκειται να κανω γαστρικο μανικι στον Ευαγγελισμο μεσω ΙΚΑ. Αν καταλαβα καλα επειδη το ΙΚΑ δεν καλυπτει πια το συνολικο κοστος της επεμβασης αλλα μονο το 50% και επειδη το κοστος των υλικων τιμαται στα 4000 οσοι προβουν στην επεμβαση θα πρεπει να καταβαλλουν το υπολοιπο 50%, δλδ 2000 ευρω στο νοσοκομειο. Συνεπως δεν προκειται για φακελακι.

      Διαγραφή
    2. Εντελώς δωρεάν δεν πιστεύω να το έχει κάνει κανείς. Πάντα "κάτι" θα χρειαστεί να δώσεις. Και μέσω ΙΚΑ να το κάνεις, απ'ότι μου έχουν πει σε τρέχουν για αρκετές περιττές εξετάσεις πριν, που πρέπει να πληρώσεις αρκετά χρήματα. Στην ουσία αν το κάνει μόνος σου πρέπει να βγαίνει 1-2 χιλιάρικα παραπάνω, αλλά ειναι πολύ λιγότερο το τρέξιμο και νομίζω οτι αξίζει απο το να φας ΚΑΙ αυτό το άγχος...

      Διαγραφή
  14. Το ΙΚΑ καλύπτει όπως έχω διαβάσει ΟΛΟ το ποσό. Στον Ευαγγελισμό επειδή μιλήσαμε και με άλλους ασθενείς κατάλαβα ότι ο συγκεκριμένος γιατρός προβάλλει διαφορετική δικαιολογία στον καθένα για να δικαιολογήσει τα 2000 ευρώ που ζητά. Σε εμάς είπε για τα εργαλεία που χρησιμοποιεί, σε άλλον ότι θα του κάνει και επέμβαση στη χολή (αλλιώς θα του την έκανε δωρεάν), σε άλλον ότι θα του βγάλει και τον γαστρικό δακτύλιο πρώτα (αλλιώς θα του την έκανε δωρεάν). Με λίγα λόγια, σε όλους όσους μιλήσαμε ασφαλισμένους ή μη (ισχυριζόμενος διαφορετικό λόγο στον καθένα) τους έβαζε ΤΑΡΙΦΑ τα 2000 ευρώ. Εννοείται πως κάτι πάντα δίνεις σαν δώρο από μόνος σου στον γιατρό, αλλά άλλο αυτό κι άλλο να σου ζητάνε (χωρίς να σε πείθουν και για τον πραγματικό λόγο) 2000 ευρώ όταν οι μισθοί έχουν φτάσει στα 400 ευρώ για κάποιους από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα σε όλους. Σήμερα κλείνω τρεις μήνες από την επέμβαση ( 16/3 ) , η ζυγαριά δείχνει πλέον 126,5 κιλά από 154 που ήμουν. Πραγματικά νοιώθω άλλος άνθρωπος , η όλη ταλαιπωρία της επέμβασης ήταν τελικά πολύ μικρή , μπροστά στην αλλαγή που έχει η ζωή μου ( προς το καλύτερο ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εκανα την επεμβαση 20 μερες πριν εχασα 10 κιλα εχω ακομα ενόχλησεις και γουργουρητα στο στομαχι, θελω να πηγαινουν όλα καλα νοιώθω αδυναμια, εχει τις δυσκολιες της και η επεμβαση όπως και να το κανουμε είναι χειρουργιο ανυπομονω να δω και τη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Τις ενοχλήσεις και τα γουργουριτά εγω τα είχα για 1-2 μήνες, μπορει και περισσότερο. Η αδυναμία τους πρώτους 2 μήνες είναι και αυτή φυσιολογική λόγω του χειρουργείου. Όλα καλά θα πάνε, μην ανησυχείς.

      Διαγραφή
  17. Κατ΄αρχάς να σου πω πόσο πολύ βοηθάς με αυτά που έχεις γράψει για την επέμβασή σου. Μου λύθηκαν πολλές απορίες. Σ΄ευχαριστώ πολύ.
    Αύριο έχουμε ραντεβού στον Ευαγγελισμό για τον γιο μου ο οποίος είναι 26 ετών και περιπου 180 κιλά. Δεν είναι ασφαλισμένος. Ξέρεις πόσο περίπου θα μου ζητήσουν να πληρώσω ? Επίσης δεν ξέρω με ποιον γιατρό μου έχουν κλείσει ραντεβού. Πως θα ξέρω ότι αυτός είναι καλός ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια.
      Ο κάθε γιατρός ρυθμίζει την δική του αμοιβή, δεν έχουν κάποια ταρίφα. Εμένα όλο μαζι μου βγήκε γυρω στα 8 χιλιαρικα. Αν θυμαμαι καλά, ο γιατρός πηρε γυρω στις 5 χιλιάδες
      Ο μονος τρόπος για να ξέρεις αν ειναι καλός ο γιατρός, ειναι να μιλήσεις με καποιον που του εχει κανει την επέμβαση και να δεις αν ειναι ευχαριστημένος. Με λιγα λόγια είναι θέμα τύχης, δυστυχως.

      Διαγραφή
  18. Εκανα την επεμβαση στον ευαγγελισμο 05 02 2014.Ημουνα 189 κιλα.Στις 14 09 2015 ειμε 87 κιλι και χωρις καθολου να εχω ασκηθει λογω ελλειης χρονου.Την εγχειρηση την καλυπτει δωρεαν το ικα μεχρι και τα ειδικα συμληρωματα διατροφης που τα πινεις για 15 ημερες αφου βγεις απο το νοσοκομειο.Οι προεγχειριτικες εξετασεις στοιχιζουν αν θυμαμε καλα το πολυ 300ευρω.το δωρακι για τον καθηγητη μαζι με τον αναισθησιολογο ηταν 1300 ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ενδιαφερομαι και εγω να κανω γαστρικο μανίκι και ολα με εκαναν να καταλήξω στο Ριο(Πατρα) ομως ο γιατρος που μου προτειναν εχει βγει στην συνταξη και εχω αμφιβολίες για το ποιον να διαλεξω. Εαν καποιος εχει κανει επεμβαση εκει και ειναι ευχαριστιμένος με καποιον γιατρο παρακαλω να μου πειτε το ονομα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι, αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζω κάποιον γιατρό από εκεί. Αυτά τα πράγματα νομίζω οτι είναι και λίγο "θέμα τύχης". Δηλαδή μπορεί να πας σε έναν γιατρό που θεωρείται καλός και έχει όνομα, αλλά σε εσένα να τύχει να μην κάνει και τόσο καλή δουλειά.

      Διαγραφή
  20. Συνολικά ποσο κοστίζειη επέμβαση και πόσες μέρες νοσηλείας χρειάζεται???σκέφτομαι και εγώ να κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου περιέχονται στο κείμενο παραπάνω. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  21. Ειμαι 52 χρονων και 132 κιλα...ειμαι διαβητικη με ινσουλινη, εχω πιεση ....ο γιατρος μου μου μιλησε για την επεμβαση αλλα εγω φοβαμαι μονο τον υπνο...δεν με νοιαζει αν ποναω μετα αλλα αν θα ξυπνησω....ποση ωρα κραταει η επεμβαση? και με τα προβληματα υγειας που εχω μια φορα που χρειαστηκε να κοιμηθω μου εκαναν μπλοκ...τωρα τι γινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κούλα και συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης. Αν κάνεις την επέμβαση λαπαροσκοπικά και ο γιατρός σου είναι σωστός, δεν πρόκειται να πονάς μετά. Όσο για το θέμα της νάρκωσης, φαντάζομαι πως ξέρεις οτι πάντα υπάρχει ο σχετικός κίνδυνος, ανεξαρτήτως ηλικίας και κατάστασης υγείας. Το ποσοστό πάντως να συμβεί κάτι τέτοιο είναι πολύ μικρό και αν δεν είναι σχετικά σίγουρος ο αναισθησιολόγος δεν παίρνει το ρίσκο να σε ναρκώσει. Αν σου μίλησε για την επέμβαση ο γιατρός που επισκέπτεσαι για τον διαβήτη και όχι κάποιος άλλος που έχει άμεσο οικονομικό ώφελος από αυτό, τότε σημαίνει οτι δεν διατρέχεις κάποιο κίνδυνο και θα σου πρότεινα να την πάρεις την αποφαση. Αλλιώς θα πρέπει να σκεφτείς κάποιον άλλο τρόπο για να απαλαχτείς από τα παραπανίσια κιλά σου.

      Διαγραφή
  22. καλησπερα
    Μεσα στον οκτωβριο εκανα και γω την επεμβαση, 20 μερεσ μετα ειχα μια μικρη επιπλοκη (διαφυγη) που με ταλαιπωρησε αρκετα αλλα αξιζει πραγματικα τον κοπο, εχω χασει 27 κιλα σε εναμιση μηνα. Η ερωτηση μου σε οποιουσ εχουν κανει αυτη την επεμβαση ειναι αν ακολουθησαν καποιο σηγκεκριμενο διαιτολογιο μετα την εξοδο τουσ απο το νοσοκομειο, απο καποιον ειδικο διαιτολογο δλδ ή τισ γενικεσ κατευθυνσεισ που τουσ εδωσε ο γιατροσ τουσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Προσωπικά, δεν ακολούθησα τη συμβουλή του γιατρού να πάω σε διατροφολόγο και προτίμησα να ελέγχω μόνος μου τη διατροφή μου, με βάση τη λογική. Επίσης πιστεύω στην "κλίκα" των γιατρών, δηλαδή την άγγραφη συμφωνία του οτι ο ένας να σε στέλνει στον άλλον για να θυσαυρίζουν. Σκέφτηκα οτι αν ήταν να πάω σε διατροφολόγο και να ακολουθώ τις συμβουλές του, θα το είχα κάνει και πριν κάνω την επέμβαση. Ίσως γι' αυτό τον λόγο έχανα κάπως πιο αργά τα κιλά μου, αλλά ο σκοπός μου εξαρχής δεν ήταν να τα χάσω γρήγορα, αλλά αργά και σωστά, χωρις να μου λείψει κάτι που λιγουρεύομαι. Σε περίπου 2 χρόνια έχασα 55 κιλά και συνεχίζω.

      Διαγραφή
  23. καλησπερα παιδια και χρονια πολλα σε ολους...αξιζει σε ολους εσας ενα μεγαλο μεγαλο μπραβο για την αποφαση που πηρατε!!!σκεφτομαι και εγω να κανω την επεμβαση αλλα φοβαμαι παρα πολυ...και μια ερωτηση ξερετε πια ειναι η διαδικασια ωστε να εγκριθει η αποφαση απο το ικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε μου και χρόνια πολλά σε όλους. Δυστυχώς δεν ασχολήθηκα ποτέ με το ΙΚΑ, αλλά ίσως κάποιος άλλος μπορεί να σε διαφωτίσει. Όσο για την επέμβαση, μην ανησυχεις για τίποτα, είναι πλέον επέμβαση ρουτίνας. Σίγουρα υπάρχει ένα ποσοστό ρίσκου αλλά είναι πολύ μικρό. Αυτό που θα έπρεπε να σε ανησυχεί περισσότερο, είναι η υγεία σου στο μέλλον λόγω των κιλών. Καλή δύναμη!

      Διαγραφή
    2. Χρόνια πολλά σε όλους. Το 2015 ήταν για μένα ένα έτος που αναγεννήθηκα. Πήρα την απόφαση , σχετικά γρήγορα από την στιγμή που το σκέφθηκα , ευχαριστώ τον Mac-13 για την στήριξη που μου έδωσε μέσω των απαντήσεων του σε όλες τις ερωτήσεις μου, εννιά μήνες μετά είμαι 47 κιλά λιγότερο και κυριολεκτικά ένας άλλος άνθρωπος. Με καλύτερη ψυχολογία και με σχεδόν όλα τα προβλήματα υγείας να έχουν εξαφανισθεί ( διαβήτης , υπέρταση , χοληστερόλη , πόνοι στα πόδια , άπνοιες ). Εύχομαι να βρείτε την δύναμη και να πάρετε την απόφαση που θα αλλάξει την ζωή σας.

      Διαγραφή
    3. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους! Μακάρι όλοι να κάνουν κάτι καλύτερο για τον εαυτό τους το 2016. Καλή χρονιά σε όλους!

      Διαγραφή
    4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.,στο Ιπποκράτειο ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ? ΕΙΝΑΙ δωρεάν ΕΚΕΙ? στον ευαγγελισμο ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ΕΙΝΑΙ..

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα. Απ'όσο γνωρίζω δεν είναι πουθενά "δωρεάν", εκτός από το νοσοκομείο της Πάτρας.

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα έχετε καμμια πληροφορία για το γαστρικο by pass?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Εκτός από αυτά που γράφω περαπάνω, δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο. Για τι είδους πληροφορία ενδιαφέρεσαι;

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα ειμαι η Σωτηρια θέλω να μάθω αν γίνονται επεμβασεις παχυσαρκίας στο Ρίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σωτηρία. Στο Ρίο γίνονται επεμβάσεις παχυσαρκίας, πολλά άτομα τις έχουν κάνει εκεί. Για περισσότερες πληροφορίες καλό θα είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους.

      Διαγραφή
  26. Καλησπερα ονομαζομαι Σοφια εγω ειμαι 1.70 υψος και 130 κιλα.εχω κανει τα χαρτια μου για επιτροπή και περιμενω απαντηση για την εγκρυση.τα εχω κατάθεση
    απο τον νοεμβρη και ακομα απαντηση δεν εχω παρει...εγω θα κανω το γαστρικο bypass στο ιπποκράτειο αλλα ο γιατρος μου είχε πει οτι εχει 10 μηνες αναμονη απο οταν θα μου το εγκρινουν...δεν είναι πολυς καιρος βρε παιδια εσεις ποση αναμονη είχατε!σας ευχαριστω εκ τον προτερων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία. Καταρχήν η άποψή μου είναι να μη κάνεις το bypass, αλλά να κάνεις το μανίκι. Με το bypass θα παίρνεις μια ζωή συμπληρώματα βιταμινών και δεν είναι κάτι καλό αυτό.
      Δεύτερον, έχω ακούσει μέχρι και για 12-13 μήνες αναμονής για τέτοιες επεμβάσεις, όμως εγώ επειδή το έκανα σε ιδιωτική κλινική, το έκανα μέσα σε 2 εβδομάδες. Οπότε στο θέμα της αναμονής δεν μπορώ να σε διαφωτίσω, ίσως μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος αναγνώστης.
      Συγχαρητήρια που πήρες μια τόσο δύσκολη απόφαση.

      Διαγραφή

  27. ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΗ ΥΠΕΒΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΕΔΩ


    Καλησπερα, ειμαι η ΣΤΕΛΛΑ, και βρισκομαι στην φαση που εχω επισκευθει γιατρο στο Γενικο Κρατικο του Γεννηματα,και στις 11/3/2016 ξεκιναω τις εξετασεις. Ειμαι ασφαλισμενη στο ΙΚΑ, και απ οτι μου ειπε ο γιατρος το ταμειο καλυπτει τα παντα. Εγω λυπαμαι πολυ, αλλα δεν εχω ΟΥΤΕ δωρακι να δωσω μετα. Ευτυχως σε καποια αλλα τσατ, διαβασα οτι ο συγκεκριμενος γιατρος ΔΕΝ παιρνει απο κανεναν χρηματα,και δεν ειναι και κανενας τυχαιος.
    Απο εσας θα ηθελα να μου πειτε τι εξετασεις επρεπε να προσκομισετε που να δικαιολογουν την επεμβαση στο ταμειο. Εμενα μου εγραψε : Σπιρομετρηση - Τριπλεξ καρδιας - υπερηχο ηπατος/χοληφορων - & γαστροσκοπηση. Δεν μου ειπε να κανω ακτινογραφια στα γονατα που με πονανε, ουτε εξεταση για απνοιες (που εχω πολλες). Μηπως τελικα ειναι και αυτες απαραιτητες και με καθυστερησουν κι αλλο μεχρι να τις κανω σε δευτερο χρονο και αυτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλλα και συγχαρητήρια για την απόφασή σου.
      Εμένα επειδή την έκανα την επέμβαση σε ιδιωτική κλινική, δεν μου ζητήσανε τίποτα περισσότερο από μια ακτινογραφία θώρακος και μια εξέταση αίματος ακριβώς πριν το χειρουργείο. Όλες οι άλλες εξετάσεις που ζητάνε είναι "περιττές" κατά κάποιο τρόπο και νομιζω οτι τις ζητάνε μόνο και μόνο για λόγους γραφειοκρατείας στα σημόσια νοσοκομεια. Βέβαια στην περίπτωσή που κάποιος έχει κάποιο άλλο θέμα υγείας, ίσως χρειάζεται κάποιες επιπλέον εξετάσεις. Η άποψή μου είναι οτι καλό θα είναι να ρωτήσεις απευθείας τον γιατρό αν χρειάζεται κάτι επιπλέον. Απο εκει και περα ισω μπορεί κάποιος αναγνώστης που την έκανε μέσω ΙΚΑ να σε ενημερώσει γι αυτό.
      Φυσικά το θέμα στα γόνατα, μου φαίνεται ψιλοάσχετο με την επέμβαση και νομιζω πως και οι άπνοιες θα φύγουν από μονες τους, μαζί με τα πρώτα κιλά, ίσως και πριν γυρίσεις σπίτι σου απο το νοσοκομειο.

      Διαγραφή
    2. Καλημερααααα
      Στελλα και παλι.
      Μακ 13, ευχαριστω για την απαντηση σου...
      Στα δημοσια νοσοκομεια σου ζητανε ΟΤΙ εξετασεις αποδεικνυουν οτι η παχυσαρκια σου προκαλει προβληματα στην υγεια.
      Εμενα π.χ. το βαρος μου προκαλει πονους στα γονατα , τη μεση, παιρνω φαρμακα για υπερταση και χοληστερινη, και εχω παααρα πολλες απνοιες.
      Ειμαι 1,71 υψος και 115 κιλα βαρος. ο ΔΜΣ μου ειναι στο οριο που εγκρινουν την επεμβαση. Αν δεν προσκομισω εξετασεις οτι μου επιβαρυνουν την υγεια, ισως δεν μου την εγκρινουν.
      Γι αυτο ρωτησα, και η ερωτηση μου απευθυνονταν περισσοτερο σε ατομα που εχουν κανει την επεμβαση με το ΙΚΑ, μηπως ηξεραν να με κατατοπισουν.
      Και αν θελεις, πες μου πως εισαι σημερα με το θεμα των κιλων, και με το θεμα της υγειας σου γενικοτερα.

      Διαγραφή
    3. Μηπως υπαρχει καποιος που να την εκανε σε δημοσιο νοσοκομειο με ταμειο ΙΚΑ, και να μου πει αν του ζητησαν απο το ΚΕΣΥ επιπλεον εξετασεις για συνοδες με την παχυσαρκια ασθενειες που να δικαιολογουν την επεμβαση?

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα Στέλλα. Εμένα το βάρος μου παραμένει σταθερό τους τελευταίους 2-3 μήνες. Παίζει σε 200-300 γραμμάρια πάνω ή κάτω (ύψος 1,72 και 100 κιλά). Μετά από 2 χρόνια επέμβασης, έχασα άνετα 55 κιλά. Σίγουρα μπορείς να χάσεις και πολλά περισσότερα, αν κάνεις αυτά που σου προτείνουν μετά την επέμβαση (άσκηση και διατροφή), αλλά αν μου "άρεζε" να τα κάνω αυτά, θα τα έκανα από πριν και δεν θα την έκανα καθόλου την επέμβαση. Δεν ήθελα να στερηθώ τίποτα και διαμόρφωσα από μόνος μου το τί θα τρώω και τις ποσότητες, με βάση την λογική. Από άσκηση, μόνο λίγο περπάτημα αραιά και που. Τώρα τελευταία έχω αρχίσει να κάνω λίιιιιγη περισσότερη προσπάθεια για να φτάσω τα 90, αλλά δεν θα αγχωθώ κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 55 κιλα ε? Πω πω...μπραβο σου. Θα εισαι αλλος ανθρωπος πια... Αλλα μου κανει εντυπωση που λες οτι αν εκανες αυτα που σου προτειναν θα ειχες χασει κι αλλα κιλα. Υποτιθεται οτι το στομαχι που απομενει μετα το μανικι χωρα 120γρ φαγητο, που ειναι πολυ πολυ λιγο. Γιατι καποιος πρεπει να κανει ΚΑΙ διατροφη για να χασει? Δεν αρκει που τρωει σαν πουλακι?

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ. Το στομάχι αρχικά είναι πολύ μικρό. Λίγο μετά την επέμβαση έτρωγα 2 κουταλιές σούπα και χόρταινα. Το στομάχι όμως ανοίγει πάλι σιγά σιγά, μέχρι να φτάσει τον όγκο του φυσιολογικού στομαχιού. από εκεί και πέρα ΠΑΛΙ μπορεί να ξεχειλώσει περισσότερο αν το ζορίζεις κάθε φορά που τρως. Επίσης αν το στομάχι σου έχει χώρο πχ. 120γρ και εσύ τον γεμίσεις αυτόν τον χώρο με μαγιονέζα, τότε οι συνολικές θερμίδες που θα πάρεις είναι περισσότερες απο αυτές που θα χάνεις, οπότε θα βάζεις κιλά αντί να χάνεις. Το παν στο χάσιμο είναι να παίρνεις καθημερινά λιγότερες συνολικά θερμίδες από όσες χρειάζεται το σώμα σου για να διατηρήσει το τρέχον βάρος σου. Όπως καταλαβαίνεις φυσικά, όσο χάνεις βάρος αυτές οι "καθημερινές θερμίδες" γίνονται όλο και λιγότερες.
      Η διατροφή και η άσκηση που προτείνουν μετά την επέμβαση, είναι τα κλασσικά "πρέπει" που λέμε για όλους τους ανθρώπους γενικά για καλή υγεία, ανεξαρτήτως αν έχουν περιττά κιλά ή όχι.

      Διαγραφή
  29. Καλησπερα κ απο μενα. Εχω μπει σε μια διαδικασια να σκεφτομαι να κανω το γαστρικο μανικι γιατι με τις διαιτες δεν παει αλλο. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει για Θεσσαλονικη? Σε ποιο νοσοκομειο μπορει να γινει η επεμβαση? Ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Καλό θα είναι να επικοινωνήσεις με έναν γιατρό που κάνει τέτοιου είδους επεμβάσεις στη Θεσσαλονίκη και να τον ρωτήσεις για την διαδικασία. Αυτός είναι ο μόνος που θα σου πει στο 100% τί ακριβώς χρειάζεται και είναι και απλούστερο από το να ρωτάς δεξιά και αριστερά και να ακούς τις "απόψεις" του καθενός. Εγώ την έκανα στη Σαλονίκη την επέμβαση, αλλά όχι σε νοσοκομείο. Την έκανα σε κλινική.

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα συμπατριώτη Mac-13. Είμαι κι εγώ από την Καβάλα αλλά μένω Θεσσαλονίκη. Θέλω να κάνω την επέμβαση αλλά να μην τρέχω Αθήνα. Απ' οτι διάβασα εσύ την εκανες Θεσσαλονίκη.΅Επειδή έχω ψάξει πολύ αλλά δεν άκουσα συγκεκριμένα για κάποιο γιατρό εδώ, μήπως θα μπορούσες να μου πεις ποιος σε εγχείρησε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου. Φυσικά και θα μπορούσα να σου πω και να σου δώσω και το τηλ του, επειδή έμεινα 100% ικανοποιημένος από τη δουλειά του. Όμως δεν θα ήθελα να το αναφέρω δημόσια, οπότε άφησέ μου ένα email και θα επικοινωνήσω μαζί σου άμεσα. Το email σου θα το διαγράψω μετά από τα σχόλια εδώ, για μην είναι σε κοινή θέα.

      Διαγραφή
  31. Καλησπερα κ απο μενα.
    Ειμαι η Ζαχαρουλα κ η μαμα μου εκανε την επεμβαση "μανικι" στις 13.9.2016 ακριβως πριν 1 εβδομαδα.
    Ζυγιζε 128κιλα με υψος 1.65 και η ηλικια της ειναι 54χρονων.
    Πηρε εντελως μονη της την αποφαση και μια μερα μου ανακοινωσε οτι για τους ανεργους κ ανασφαλιστους καλυπτεται αυτη η επεμβαση απο τα δημοσια νοσοκομεια.
    Ο γιατρος με διαβεβαιωσε οτι πιο πολυ κινδυνευε απο τα κιλα της παρα απο την λαπαροσκοπικη επεμβαση.
    7η μερα σημερα κ βγαλαμε το σωληνακι απο τη μυτη.
    Ειναι καπνιστρια οποτε πιστευω επαιξε κ αυτο ρολο.
    Θα ηθελα την βοηθεια σου σχετικα με το φαγητο.
    Εχω πελαγωσει λιγο.
    Δεν θελω ουτε εγω να την παω σε διατροφολογο περα απο το κοστος αλλα κ απο θεμα οτι οταν της βαζω προγραμμα φαγητου τα παραταει.
    Δωσε μου καποιες ιδεες για τροφη.
    Κιμα πως ετρωγες τον πρωτο καιρο;
    Κρεμες ανθος αραβοσιτου κανουν; Ή περιεχουν ζαχαρη?
    Δωσε καμμια ιδεα περα απο σουπιτσες.
    Σε ευχαριστω παρα πολυ για το αρθρο σου με βοηθησε να ηρεμισω κ να την στηριξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα Ζαχαρούλα. Καταρχήν να σου πω οτι η μαμά σου πηρε μια πολή σωστή απόφαση να κάνει το "μανίκι", επειδή βοηθάει απίστευτα στην απώλεια βάρους. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε, οτι δεν είναι "μαγικό"... Αυτό σημαίνει οτι από ένα σημείο και πέρα θα πρέπει πάλι να προσέχουμε τη διατροφή μας (όπως αυτό προτείνεται και για όλους βέβαια) και να μην κάνουμε υπερβολές.
    Όποιαδήποτε κρέμα νομιζω οτι κάνει, είτε έχει ζάχαρη είτε οχι. Στην αρχή τουλάχιστον δεν θα πρέπει να σε απασχολούν οι θερμίδες από κάτι τέτοιο.
    Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να σκέφτεσαι για τον κιμά. Οι τροφές που δεν είναι "μαλακές" και περιέχουν ινες, μπορούν να μπουν στην διατροφή της μετά απο 30-40 ημέρες περίπου και αυτό μόνο με πολύ καλό μάσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε ευχαριστω παρα πολυ. Εχω ανησυχησει λιγο 8η μερα σημερα κ δεν αφηνουν ουτε νερο να πιει ακομα. Σιγα σιγα λενε.
    Μια νοσηλευτρια της ειπε εχεις ακομα αλλες 15 μερες εδω μεσα. Πως ειναι δυνατον να πηγαινουν τοσο αργα;
    Αφου περπαταει ειναι μια χαρα. Μονο λιγο πιασμενη λογο κρεβατιου.
    Εσυ βγηκες αρκετα γρηγορα ισως επειδη ηταν ιδιωτικη η κλινικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ χρήσιμη δημοσίευση. Μήπως μπορείς να αναφέρεις σε ποια κλινική νοσηλεύτηκες;
    Στη Θεσσαλονίκη απ' όσο έψαξα δεν υπάρχει δημόσιο νοσοκομείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Δεν θέλω να αναφέρω σε ποια ιδιώτικη κλινική νοσηλεύτηκα, για να μη την "διαφημίσω", αν και σίγουρα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν νομίζω οτι έχει και σημασία το όνομα της κλινικής.

      Διαγραφή
  35. Πολυ καλλα τα αναφερεις φιλε μας εδωσες αερα γιατι και γω θελω να κανω.Αλλα ποια κλινικη και ποιος γιατρος θελω αν γινεται στοιχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, έκανα αυτή την ανάρτηση για να περιγράψω τη συγκεκριμένη μέθοδο και τις εμπειρίες μου, όχι για να διαφημίσω κλινικές και γιατρούς. Αν επιμένεις όμως, γράψε μου το email σου και μπορώ να σε ενημερώσω κατ'ιδίαν. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  36. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σας...ο άντρας μου έχει κάνει τη μέθοδο της πτυχωσης.τριων στρωματων. Η επέμβαση έγινε πριν τρεις μήνες,εχει χάσει 30 κιλά (από 128 98) όμως έχει διάφορα προβλήματα όπως: τρώει πολύ λίγο και μετά αν ξαπλώσει κάνει εμετό. Κάνει εμετο το νερό και γενικά κάνει εμετό κάθε μέρα. Με αποτέλεσμα να συνεχίζει να χάνει βάρος περίπου 1 κιλό στις 2 ημέρες και να νιώθει ατονία αφού δεν μπορεί να φάει σωστά. Επίσης δεν μπορεί να κοιμηθεί σωστά γιατί κάνει εμετό και έχει βήχα αφού του "ανεβαινει" το φαγητό.. κάποια άποψη για Όλα αυτά; ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία. Είχα κι εγώ κάποιες μικροενοχλήσεις στο στομάχι για 4-5 μήνες μετά από το γαστρικό μανίκι, αλλά με τίποτα δεν ήταν τόσο έντονες όσο περιγράφεις. Φυσικά ήταν και διαφορετικό το είδος της επέμβασης και δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς θεωρείται φυσιολογικό στην περίπτωση της πτύχωσης (αν και εμένα προσωπικά δεν μου ακούγεται φυσιολογικό αυτό μετά απο 3 μήνες και να είναι τόσο έντονο). Η μόνη συμβουλή που έχω να σου δώσω, είναι να συμβουλευτείτε κάποιον άλλο γιατρό που κάνει ίδιου τύπου επεμβάσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι από τις απαντήσεις και την υποστήριξη του δικού σας. Σας εύχομαι το καλύτερο και να μπορέσετε να βρείτε μια λύση.

      Διαγραφή
  38. Ευχαριστώ.. .Εσεις μετα απο τρεις μήνες τρώγατε οτιδήποτε; ;; υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει αυτό γιατί η ποσότητα τροφής που τρώει είναι περισσότερη από αυτή που πρέπει να τρώει; ; Αλλα πραγματικα τρωει πολυ λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ στους 3 μηνες έτρωγα οτιδήποτε, αλλά πολύ καλά μασημένο και σχεδον μισή ποσότητα απο την φυσιολογική. Ήταν διαφορετικού είδους επέμβαση, οπότε ισως να μη γινεται σύγκριση.
      Ο γιατρός σας όμως τί γνώμη έχει για όλα αυτά;

      Διαγραφή
  39. Καλησπέρα, πάρα πολύ ενδιαφέροντα όλα τα παραπάνω που αναφέρονται, συγχαρητήρια που κάνατε τον κόπο να τα καταγράψετε.
    Αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει ποιό είναι το όριο ΔΜΣ που εγκρίνουν την επέμβαση τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία για κάποιον ασθενή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημερα θα ηθελα να σου κανω καποιες ερωτησεις ειμαι 28 χρονων κ θα ηθελα να κανω κ εγω μανικη γιατι φτανω το 120 κιλα κ βλεπω σαν μονη λυση αυτο προσπαθβ καιρο χανω καποια τα περνω παλι ομως θα ηθελα να μαθω στην κλινικη που εκανες εσυ ποσο καιρο περιμενες και ποσα χρηματα σου κοστισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Προφανώς δεν έκανες καν τον κόπο να διαβάσεις τα όσα γράφω παραπάνω, γιατί θα έβλεπες οτι ήδη έχω απαντήσει στα ερωτήματά σου. Τέλος πάντων, περίπου 8000 μου βγήκε, σε ιδιωτική κλινική και μπορούσα να το κάνω σε 1 εβδομάδα, αλλά περίμενα 2-3 εβδομάδες επειδή είχα να κανονισω κάποιες άλλες υποχρεώσεις πρώτα. Βοηθάει πολύ το μανίκι στην απώλεια των κιλών, αλλά από ένα σημείο και πέρα αν δεν μπορείς να τα διατηρήσεις (όπως είπες εσύ) πάλι τα ξαναπαίρνεις. Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  41. Καλησπέρα και από εμένα συνχαριτιρια για την σελίδα που έχετε διμιουργησει.στης 28 Απριλίου έκανα και εγώ το γαστρικό μανίκι .,....12μερες μετά και η απώλεια κιλών παρά πολυ μικρή -6 κιλά είναι φυσιολογικό αυτό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα Βίβιαν και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Στην αρχή μετά από την επέμβαση η απώλεια των κιλών είναι πολύ γρήγορη. Δεν μπορώ να δεσμευτώ λέγοντάς σου οτι δεν είναι φυσιολογική η απώλεια των κιλών σου, επειδή παίζει ρόλο στα πόσα κιλά ήσουν όταν έκανες την επέμβαση, οπως επίσης και ο κάθε διαφορετικός οργανισμός μπορεί να αντιδρά διαφορετικά στην απώλεια των κιλών. Ο γιατρός σου τί γνώμη έχει γι αυτό το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλησπέρα mac-13δεν ξερω αν θα δεις το σχόλιο..με ενδιαφερει πραγματικα η επεμβαση αυτη.μηπως θα μπορουσες να μου πεις το κοστος της,σε ποιο γιατρο πήγες?αναφερομαι βασικα χωρις ταμειο.χαιρομαι πολυ για αυτην την μεγαλη αλλαγη στην ζωη σου..δευτερη ευκαιρια αξιζει σε ολους μας .ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα. την επέμβαση την έκανα στην ισιωτική κλινική του Αγ. Λουκά στη Θεσ/νίκη, χωρίς ταμείο και μου κόστισε 8000 ευρώ. απο τότε ομως μέχρι τώρα οι τιμές πιθανον να έχουν αλλάξει, οπότε θα σου έλεγα καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό γιατρό για το κοστος της. καλη επιτυχία!

      Διαγραφή
  44. Είμαι 62 χρονών. Η Επιτροπή θα μού δώσει έγκριση (λόγω ηλικίας) για δημόσιο νοσοκομείο;παλαιότερα είχα κάνει δακτύλιο το οποίο αφαιρεσα πριν 8 μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και συγγνώμη για την καθηστερημένη απάντηση. Δυστυχώς δεν είμαι ειδικός για να το γνωρίζω αυτό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το δοκιμάσεις ή να ρωτήσεις κάποιον που ασχολείται με τέτοιου είδους εγκρίσεις. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  45. Καλησπέρα είμαι 42 χρονών έκανα γαστρικό μανίκι στον ευαγγελισμό ένα μήνα μετά έχω χάσει 21 κιλά όλα μια χαρά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νεκτάριε! Συνέχισε έτσι χωρίς να επιδιώκεις... υπερβολές. Το δύσκολο είναι μετά από πχ. 4-5 χρόνια, να μπορέσεις να διατηρήσεις τα κιλά που έχουν χαθεί, επειδή μετά το στομάχι αρχίζει σιγά σιγά και χωράει περισσότερη ποσότητα τροφής. Καλή συνέχεια στο χάσιμο!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και συγχαρητήρια! Εύχομαι να πάνε όλα όπως τα θες! Κι εγώ πήρα την απόφαση για Γαστρικο Μανίκι και θα πάω στον Ευαγγελισμό. Έμεινες ευχαριστημένος? Και το κόστος? Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα,θα ήθελα να ρωτήσω με ποιον γιατρό κάνατε την επέμβαση στον ευαγγελισμό

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα. Σε αυτό ίσως μπορεί να σου απαντήσει ο "Νεκτάριος" που είχε γράψει το αρχικό σχόλιο. Εγώ προσωπικά, την έκανα στη Θεσ/νίκη.

      Διαγραφή
    5. Καλησπέρα και καλή χρονιά , σκέφτομαι κ εγώ να κάνω την συγκεκριμένη επέμβαση κ ψάχνω γιατρό ήθελα να ρωτήσω πως είναι το βάρος τώρα μετά σχεδόν 7χρονια

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα Γιώτα, καλή χρονιά να έχουμε! Θα σου μιλήσω για την προσωπική μου εμπειρία, μιας και κάθε οργανισμός διαφέρει και έτσι δεν μπορώ να γνωρίζω για κάποιον άλλο. Μέχρι και 2 χρόνια μετά την επέμβαση, χάνεις εύκολα τα κιλά (όσο περνάει ο καιρός, χάνεις όλο και λιγότερο βάρος). Μετά από αυτή την περίοδο, χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια για να χάσεις τα κιλά, αλλά είναι ελεγχόμενη η κατάσταση, μέχρι και τα 3-4 χρόνια. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται πολύ προσπάθεια, όπως και πριν κάνεις την επέμβαση, ειδικά αν είσαι και οργανισμός που παίρνει πολύ εύκολα βάρος. Εγώ βέβαια, δεν συνδύασα ποτέ μου την επέμβαση με ειδική διατροφή, απλά πρόσεχα λίγο με βάση τη λογική. Μετά από τα 4 χρόνια που ήμουν στο χαμηλότερο βάρος μετά την επέμβαση, άρχισα και έπαιρνα σιγά-σιγά πάλι κιλά και τώρα μέσα σε 3 χρόνια, έχω πάρει περίπου 15 κιλά. Το συνολικό συμπέρασμα: Το μανίκι δεν είναι κάποια "μαγική λύση", απλά σε βοηθάει να κάνεις μια πολύ καλή αρχή για την απώλεια βάρους, αφού μετά από κάποια χρόνια, πάλι πέφτει σε εσένα το "μπαλάκι" στο να μπορέσεις να διατηρήσεις τα χαμένα κιλά ή όχι. Ελπίζω να σε κατατόπισα περίπου τι παίζει.

      Διαγραφή
  46. Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι κ εγω να κανω την επέμβαση γαστρικο μανικι! Κ μου έχουν συστήσει έναν γιατρό! Αλλά μου είπαν να σηκωθώ μια ωραία μέρα κ να παω απλά εκεί [δημόσιο νοσοκομειο). Μήπως πρέπει πρώτα να κλείσω ραντεβού;ξέρετε να μου εξηγήσετε λίγο την διαδικασία;; ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας! Επειδή δεν γνωρίζω τη λειτουργία της εκάστοτε ιατρικής μονάδας, φαντάζομαι οτι θα πρέπει να πάτε από εκεί, να ρωτήσετε και να συναντήσετε το γιατρό που θα σας κάνει την επέμβαση, να κανονίσετε μια μέρα ραντεβού για να σας εξετάσει και να σας κανονίσει ραντεβού για την επέμβαση.

      Διαγραφή
  47. Χαίρετε, θα ήθελα να ρωτήσω σε πόσες ημέρες μπορεί κάποιος που υπεβλήθη στην επέμβαση να επανέλθει στις καθημερινές του δραστηριότητες; Πχ οδήγηση, δουλειά στο γραφείο, δουλειές σπιτιού κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη κοίταξε, αυτό εξαρτάται αρκετά από τον οργανισμό του κάθε ατόμου. Εγώ προσωπικά μπορούσα να κάνω σχεδόν τα πάντα από την 15η ημέρα, αλλά όχι πολύ βαριές δουλειές. Για πλήρη αποκατάσταση θα πρέπει να υπολογίζεις τουλάχιστον 1 με 1μιση μήνα μετά. Δουλειά γραφείου και οδήγηση, πιστεύω θα μπορείς να κάνεις άνετα μετά από 15-20 ημέρες.

      Διαγραφή
  48. καλησπερα,
    πως θα βρω ενα πολυ καλο γιατρο στην αθηνα, τον καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Δυστυχώς σε κάτι τέτοιο δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Είναι σαν να με ρωτάτε για τον καλύτερο υδραυλικό στην Αθήνα, ηλεκτρολόγο, μπογιατζή κτλ. Αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο με προσωπική έρευνα, με πολλές επισκέψεις σε αρμόδιους γιατρους και ρωτώντας άτομα που έκαναν επέμβαση στον κάθε γιατρό, αν και κατά πόσο έμειναν ικανοποιημένοι. Καλή τύχη.

      Διαγραφή
  49. Γνωρίζετε αν γίνεται μανικι στην Πάτρα ιδιωτικά όμως;;; ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω οτι θα γίνεται. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε και να ρωτήσετε έναν σχετικό γιατρό στην περιοχή σας, μήπως γνωρίζει κάποιον συνάδελφό του, πχ. διατροφολόγο, γαστρεντερολόγο κτλ.

      Διαγραφή
  50. Καλησπερα σας θελω και εγω να κανω μια τετοια προσπαθεια φυσικα με καποιον ψυχολογο να με παρακολουθει
    Εχω κανει παρα πολλες προσπαθειες να χασω κιλα αλλα φτανω μεχρι τα 10 κιλα μειον εκει κολαει η ζυγαρια και τα παραταω φυσικα μετα τρωω περισσοτερο και εφτασα τα 130 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου. Δεν νομίζω οτι χρειάζεται απαραίτητα ψυχολόγος μετά την επέμβαση, εκτός αν το κρίνεις εσύ απαραίτητο. Αν θέλεις στείλε μου email στο: mac13god@yahoo.com για να μιλήσουμε.

      Διαγραφή
  51. Καλισπερα και χρονια πολλά μπορεί να μού πει κάποιος που έχει κάνη μία τέτοια επέμβαση. Στον Ευαγγελισμό σε ποιον γιατρό πήγε πώς τον λένε ή στο Ιπποκράτειο σας παρακαλο έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 $ για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή